CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 8, 2010

SEPUPU BARU KU IS XY

korang igat tak ceritaKYLE XY,ala yang cerita budak lelaki yang tidak ada pusat tu.tapi kalau ada yang tidak tahu KYLE XY tu apa ke bendanya,rajin-rajinkan lah mengoogle kan diri untuk mengetahui apa itu KYLE XY.
ok sambung kepada tajuk entri aku kali ni "sepupu baru ku is XY" mungkin pelikkan tajuk entri ni,tapi serius aku tidak menipu sepupu baru aku memang XY.
sebab apa aku cakap sepupu aku XY,sepupu aku bukan lah tidak ada pusat seperti KYLE XY
tapi sebab sepupu aku tu lelaki.XY merujuk kepada istilah sain yang masa cikgu norbi ajar aku masa aku form 3 adalah kromosom XY iaitu kromosom bagi lelaki,jadi maksudnya sepupu aku yang terbaru adalah lelaki.Jadi dengan kehadiran sepupu baru ni,bertambah la kaum adam dalam kalangan sepupu aku.walaupun kali ni sepupu dari baka yang lain,iaitu anak acik aku iaitu adik kepada mak aku.ok acik tahniah sebab akhirnya dapat juga anakkan walaupun dah sampai 6 tahun tunggu.
so inilah hasilnya dari usaha acik selama 6 tahun


INI lah MUHAMMAD MUQREEZ AFIQ,sepupu baru aku.
welcome
"MUHAMMAD MUQREEZ AFIQ"
ok setakat ini sahaja entri aku pada kali ni,sekali lagi tahniah acik akhirnya dapat juga anak setelah 6 tahun berkhawin
.

0 comments: