CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, March 30, 2010

DIN BERAMBOI KOMA!!!!



Sebelum aku mula tulis entri kali ni aku nak tanya korang kenal tak din beramboi.Aku rasa semua orang mesti kenal diakan,sebab selama dia menjadi DJ di era fm ni,dia memang terkenal gila,
ok untuk sapa-sapa yang tak kenal lagi din beramboi,aku nak cakap sikit detail tentang dia
Din beramboi atau nama sebenarnya Mior Ahmad Fuad.
Aku difahamkan Din beramboi telah dimasukkan ke Hosptal Selayang kerana terkena jangkitan kencing tikus,tapi doktor masih mencari punca jangkitan tersebut samaada dari makanan,jangkitan atau secara langsung.
setahu aku sekarang ni Din beramboi sedang koma dan amat memerlukan darah jenis O.
so pada sesiapa yang mempunyai darah jenis O dermalah darah di Hopital Selayang untuk membantu Din Beramboi.
{akhir kata dari aku, marilah kita sama-sama berdoa agar Din beramboi cepat sembuh}

0 comments: