CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, May 14, 2010

18SX VIDEO PEREMPUAN YANG GAGAL MENGODA KE RANJANG...


perempuan yang gagal mengoda ke rangjang,ish macam pelik jew tjuk entri ni kan,tapi yang lebih pelik lelaki yang di goda itu wat tidak layan ja kat perempuan tu.kalau lelaki lain la kan koform layan punya.hehehe..
ya la kalau aku pun bole tergugat iman tu.
ok ini video aksi pumpuan cba goda lelaki yang aku maksudkan tadi



ok macam mana dengan video tadi kan aku dah cakap boleh tahan juga cantik perempaun tu kan.
huh....sampai aku pun dah hampir tergoda ni.

1 comments:

Sang Karipap said...

Bkan rangjang la..ranjang..typo error tu..hehe

Nice video..lawak pun ada..hehe