CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, March 9, 2010

KISAH PALING SERAM-GENGBLOGER.COM


huh......hari ni,aku nak ceritakan satu pengalaman yang memang seram gila,hinggakan sebelum ini,aku pernah ceritakan,pada sorang budak perempuan,sampaikan,dia lari-lari keluar dari bilik.
erm...pegalaman seram aku ni baru lagi,so kira macam msih segar lagi la...n aku pun rasa hantu tu masih hidup lagi...mungkin juga dia akan datang pada sapa-sapa yang baca entri ni.
tapi aku,doakan supaya dia x datang la,pada siapa yang baca entri aku ni..
ok,,,la aku teruskan cerita, masa kat kampung,sepupu aku ajak la aku pergi masuk hutan dia cakap nak pergi lastik burung so aku pun ikut la,masa kat dalam hutan aku memang rasa x sedap hatiHati aku asyik berdebar ja"dupPpP++dupPP__dupP".sepupu aku yang tengah bosan pn,mula la cakap"eh,kau berani ka masuk hutan ni".so aku pun jawab ar,"mesti la berani apesal ko igat aku ni penakut kew,kalau setakat hantu besar ko tu,aku tegok pun mesti hantu tu dah lari"...tapi dalam hati"bodoh betul ko ni,mesti la aku takut ni firsttime aku masuk hutan""{ya la malu la kalau aku mengaku yang aku ni takut nak masuk hutan}.pastu kami pun masuk la,pusing-pusing hutan,bak kata tokwan aku"jalan-jalan cari burung...".dalam sejam kami pusing tapi seekor burung pun xada yang lalu.lepas tu aku ckap la kat sepupu aku"wei,hang bawa aku masu hutan apa ni,burung seekor pun x ada,pastu dia yang tengah bengang ckap la kt aku"ko diam la,bising ja"
pastu aku ckap la,"ok aku diam,tapi kita rehat kat bawah pokok tu dulu,aku letih ni"
so dia pun ikut la rehat kat bawah pokok.
tapi yang aku marah gila ni x sampai 3 minit rehat kat situ,tiba-tiba ada la burung tu,baik jew terbang kt atas kepala,kalau x silap aku la,sepupu aku cakap burung merbuk kot..aku bukannya kenal sangat pasal nama-nama burung ni.
ok sambung balik pasal burung yang kacau stim time aku nak rehat tadi,lpas ja sepupu aku nampak burung tu,dia terus bangun nak kejar burung tu,dah la tu siap paksa aku ikut sekali plak.barua betol punya sepupu,dah la aku tengah letih dia lak baik ja paksa aku kejar burung tadi,aku pun ikut ja la."ya la xkan la aku nak tungu sorang-sorang dalam hutan ni"
pastu kejar punya kejar,kaki aku pun sampai letih gila,ajak la sepupu aku rehat kejap,tpi dia xnk,dia cakap dia nk juga kejar sampai boleh lastik burung tu,so aku pn cakap la kat dia"ok hg pi la kejar sorang- sorang hg aku nak rehat kat sini.lepas tu dengan selamber ja dia tinggalkan aku sorang-sorang.
aku pun dah penat so aku pn tido la, kt bawah pokok kabu yang ada kat dalam hutan tu.
dalam aku sedap-sedap tido,tiba-tiba ada nyamuk la kacau stim aku tengah tido.so aku apa lagi terbangun la.ermmm......bila aku dah bangun baru la aku sedar,yang hari dah malam patutla,nyamuk-nyamuk tadi keluar mencari rezeki.Tiba-tiba aku tersentak"hah????dah malam mati la aku sorang-sorang kat sini,dan masa tu la juga lebihan air yang aku minum sebelum aku masuk hutan tu nak keluar,so aku pergi la kat belakang pokok kabu tadi untuk menunaikan hajat aku.....SSSSSSSSSSSSSS..............TUP...DUPP..........duPpPpP....
jantung aku bunyi,pastu tiba-tiba plak badan aku jadi seram sejuk saja. dan tiba-tiba masa aku nak pusingkan badan aku.......duppPpP...........DUupPpP......{....entri ni terlalu pangjang so sila klik line yang di bawah untuk sambungan nya......
sambungan

1 comments:

Afzainizam said...

Salam dari kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami … kami sedang berusaha membaca older post entry kamu…. Wow entry yang menarik

Salam sebuah persahabatan salam perkenalan dari kami salam dihulur tanda sebuah perkenalan ….

Semoga kami menerima respon yang baik dari kamu…. Thanks againt…

" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”